Olika storlekar på DIYkit väst

Undrar vad det är för stickningsmönster på västen i kitet. Vilka storlekar ?
Ann-Brith

Kommentarer

  • Hej Ann-Brith,
    Tack för din fråga.
    I detta kittet ingår mönster på en storlek. Den är öppen på sidorna med snörning för att den ska passa olika storlekar beroende på hur tajt man knyter.
    Storleken är: Bredd 46,5cm, längd 61cm innan blockning och bredd 50 cm, längd 64cm efter blockning.

    MVH Helena
    Helena Product Developer