Canvas

Hej!
Stämmer det att den största canvastavlan ni har, är 40cm i diameter? Eller har ni större

Tack på förhand!
Vänligen
Frida
Frida Jönsson

Kommentarer

  • Hej Frida!
    Tack för din fråga. De större canvastavlorna säljs i våra butiker och framförallt hos Kreatima i Stockholm och Göteborg.

    Hoppas du har någon av dessa butiker i din närhet. Här hittar du respektive butiks kontaktuppgifter Varmt välkommen att kontakta butikerna för mer information.

    När det gäller beställning online hittar du vårt canvas sortiment här

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,

    Kerstin Customer Care