birthdaypunchboard

Hej
Jag undrar om ni har birthdaypunchboard i erans affären eller kan man köp dela av birthdaypunchboard

Sam

Kommentarer

  • Hej Sam,

    Tack för ditt mejl. Om vi tänker på samma typ av Birthdaypunchboard ( en tavla med muggar/ hål som man ska fylla med något och trycka sönder) så har vi inga färdiga sådana. Men vi har det mesta av materialet till att tillverka en själv 😀
    Många använder sig av bl a skyltkartong/cellplastkartong, pappmuggar, silkespapper och de hittar du här:
    Cellplastkartong
    Skyltkartong
    Pappmuggar
    Silkespapper
    Gummiband
    Limpistol
    Stickers siffror/ bokstäver

    Hoppas att detta kan vara till någon hjälp.

    Önskar dig en fin dag!
    Mvh Annika
    Product Development