Adventskalender

Hej!  Ni har haft en stege av björkpinnar med ljusslinga på batteri och med låsas snö som man hänger upp på väggen och kan använda som adventskalender.
Har ni dem kvar i ert sortiment eller har några på lagret?

Kommentarer

  • Hej Maria,

    Tack för att du hör av dig till oss. Tyvärr så har vi inte denna produkt kvar i sortimentet eller på lagret. Men vi har massor av andra fina produkter till advent, som du hittar här: Adventskalender

    Önskar dig en fin dag!
    Mvh Annika
    Product Development