3 for 2

Hej! När ni har erbjudande om att köpa "3 för 2“, gäller det då alla varor märkta med detta i hela butiken sammantaget, eller endast 3 i vissa sektioner av butiken?
Malena

Kommentarer

  • Hej Malena!
    Tack för din fråga. Erbjudandet 3 för 2 brukar gälla ett visst sortiment i butiken. Kontakta gärna den butik du har i din närhet så hjälper de dig med mer detaljerad information.

    Här hittar du kontaktuppgifter till våra butiker​​​

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,

    Kerstin Customer Care