Lim til puslespill?

Hei!
Kan jeg bruke Decoupage varnish glue glossy til mitt fine puslespill som jeg gjerne vil ramme inn?
Panduro

Kommentarer

  • Hei!

    Til puslespill har vi dette puslespillim

    Mod Podge Puzzle Saver set, for å bevare puslespill. Vannbasert, blankt puslespillim som pensles ut over hele det ferdige puslespillet (for- og/eller bakside) for bevaring. Påfør gjerne flere lag lim og la tørke mellom lagene. Pass på at limet legger seg ned i alle mellomrommene. Redskapene vaskes i såpe og vann før limet har tørket. Flaske med 59 ml + 1 skumgummipensel (L. 16 cm).

    Ha en fin dag!

    Vennlig hilsen,
    Panduro