Til seneste kommentar

Hva behøver jeg for å lage en komplett kjepphest?

Hva trenger jeg å bestille for å få en komplett kjepphestkit? Dvs alle deler for å lage en ferdig kjepphest?
Panduro

Kommentarer

  • Hei!

    Takk for din henvendelse. Så kult at du er interessert i å lage en kjepphest. Du behøver:
    * Et kjepphesthode, de finnes i ulike farger: Kjepphesthode
    * Garn til manen, for eksempel Mollygarn
    * Øyne, som man kan lage av filt eller med øyne av glass, Øyne
    * Lim eller limpistol for å lime fast øynene.
    * Nål og tråd for å sy fast manen.

    Vi har en mengde inspirasjon og filmer med hvordan man lager en hest, i ulike varianter. Der finner du også lister med de materialene man behøver. Se her: Inspirasjon kjepphest
    Vi har også en mengde morsomt tilbehør til hesten din, grimer, hodelag, dekken m.m. Vi har også en Kjepphestskole .

    Håper dette kan være til hjelp og lykke til med hesten din.
    Ha en fin dag!
    Mvh

    Panduro

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle.Din e-post vises aldri offentlig.