Tekstilmaling

Hei!
Vi bruker endel tekstilmaling fra dere til diverse prosjekter, men kommer alltid over problemet om at flaske går fort tomme. Vi lurer på om det finnes en mulighet til å bestille større flasker i større kvanta enn det som ligger i nettbutikk?
Gjelder for eksempel maling av denne typen: 251165
Henrik

Kommentarer

  • Hei Henrik
    Takk for din henvendelse.
    Dessverre har vi ikke denne i større flasker. Vårt sortiment er jo mest beregnet for privatpersoner, så da er nok de flaskene vi har på 85 ml. de mest anvendelige. Så vi klarer dessverre ikke å skaffe større flasker av disse.
    Ønsker deg en fin dag videre.
    Grete

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle.Din e-post vises aldri offentlig.