Dekkende lakk

Hei, jeg har laget et bilde med både akrylmaling og glitter. Så jeg lurer hva slags dekkende lakk jeg kan bruke for at det skal fungere for begge deler.
Panduro

Kommentarer

  • Hei,
    Takk for din henvendelse!
    Du kan f.eks. bruke Mod Podge decoupagelakk eller Oceanlakk
    Bruker du disse ovenpå glitteret, kan litt av glitterets glans forsvinne.
    Har du på glitteret etter lakken, er Mod Podge litt tykkere i konsistensen enn hva Oceanlakk er, så glitteret sitter bedre i Mod Podge.
    Test på en liten flate først for å se at resultatet blir som forventet.

    Ha en fin dag og lykke til!
    Med vennlig hilsen

    Panduro