Symaskin Brother

Jeg leter etter Brothers spoler til symaskin, i 10 pk. Men ettersom det er slutt på lager, lurer jeg på om dere få dem inn igjen og evt. når?
Panduro

Kommentarer

  • Hei!
    Takk for din henvendelse. Vi anbefaler disse spolene som alternativ

    Det ser ikke ut til at vi vil få inn Brothers spoler igjen.

    Velkommen til våre butikker eller bestill online via hjemmesiden.

    Ha en fortsatt fin dag!

    Med vennlig hilsen,

    Panduro