Såpeflak

Hei
Jeg har hørt at på Panduro Hamar skal slutte å selge disse såpeflakene. Er det slik at de går ut av sortimentet i nettbutikk også?

Tone-Lill Fæster

Kommentarer

  • Hei Tone-Lill
    Takk for din henvendelse.
    Ja det stemmer at disse er utgått. Det er tomt i nettbutikken, men noen av våre butikker har disse igjen om du bor i nærheten av en av dem. Du kan sjekke hvilke butikker som har de ved å gå inn på varen og går inn på se alle butikker.
    Ønsker deg en fin dag videre.
    Grete