Russedress

Heisann! Har dere noen vannfast malin til å bruke på ryggen på russedressen?😍Trenger og sånn papir man kan printe ut strykebilder på har dere det?
Mari Vold

Kommentarer

  • Hei Mari
    Takk for din henvendelse.
    Vi vil anbefale å bruke denne Fabric paint for mørke stoffer på russedressen. Det er en maling for tekstil, som du herder ved å strykefiksere den med strykejern.
    For å sette på bilder anbefaler vi dette Transfer papiret til mørke stoffer Der kommer fargene tydeligere frem en på det for lyse stoffet. Les inne på vår nettside hvordan det skal gjøres.

    Ønsker deg en fin russetid.

    Grete

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle.Din e-post vises aldri offentlig.