Resin på sitt soverom, er det ok?

Hei, jeg er en 14-åring som har begynt å bruke Resin, spesielt dette produktet fra deres sortiment:
Resin
Jag har fylt formen og satte den i min garderobe på mitt soverom. Er det farlig å ha Resin til tørk i sitt soverom når man sover?
Ser fram mot ett svar.

Grete

Kommentarer

  • Hei!
    Takk for dit spørsmål og beklager sendt svar. Resin er ikke farlig å puste inn, og avgir ingen gass / damp som er skadelig. Så lenge rommet dit har ordentlig ventilasjon så er det ingen fare å oppbevare det der.

    Ta kontakt igjen om du har flere spørsmål.

    Regulatory