Til seneste kommentar

Perlemiks med 2850 transparente perler i 7 forskellige farger

Hei

Hvilken størrelse er hullet i perlene på artikkel nr. 803945? Kan en elastisk tråd på 1mm gå gjennom, eller hvilken tykkelse på tråden passer til perlene?
Panduro

Kommentarer

  • Hei!
    Takk for din henvendelse. 1mm går gjennom hullene på disse perlene, men ønsker du dobbel tråd anbefaler jeg disse
    Ha en fin dag
    Vennlig hilsen
    Panduro

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle.Din e-post vises aldri offentlig.