pebeo akrylmaling

ser at dere fører mange pebeo produkter, men ikke akrylmalingen deres, Dette savner jeg veldig, er det muligheter for at dere kan ta dette inn i sortimentet deres?
Annemarie Elstner

Kommentarer

  • Hei Anne Marie
    Takk for din henvendelse.
    Nå har Pebeo mange typer akrylmaling, er det noe spesielt type du tenker på?

    Kan du sende meg en link til malingen du tenker på? så kan jeg sende det videre til våre produktutviklere?

    Ønsker deg en fin dag videre.

    Grete

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle.Din e-post vises aldri offentlig.