Hvilken maling kan jeg bruke på stein?

Hei ,
Vi skal ha aktivitet med barn som skal male på Stein - og så sette ut i skogen . Den må derfor funke på Stein - og ikke vaskes vekk av regn med en gang.
hvilken vil dere anbefale?
Denise

Kommentarer

  • Hei Denise!

    Takk for at du kontakter oss på Panduros Customer Care.

    Det høres ut som en morsom aktivitet og til dette anbefaler jeg vår outdoor paint med artikkelnummer 248334. Denne er værbestandig og består av 6 stk grunnfarger som kan blandes til ønsket nyanse.
    Ta gjerne en kikk på vårt øvrige sortiment med maling for utendørsprosjekt på linken nedenfor.
    Utendørsmaling

    Vennlig Hilsen
    Vibeke
    Customer Care Norge