Jeg kan ikke logge inn i kundeklubben?

Hei!
Jeg kan ikke logge inn
Panduro

Kommentarer

  • Hei!
    Takk for din henvendelse. Dersom du ikke kan logge inn anbefaler vi deg å gjøre slik:

    • Klikk på  " Logg inn" øverst til høyre  på startsiden.
    • Oppgi mailadressen du har registrert tidligere i kundeklubben
    • Klikk på " glemt passord"
    • Du kommer nå til å få en gjenopprettingsmail der du kan lage et nytt passord og pålogging.
    • Sjekk også i din søppelpost eller andre e-postmapper da mailen noen ganger havner der.
    • Har du aldri logget deg inn via hjemmesiden og laget et passord skal du istedet klikke på " Registrer" og følge instruksjoner
    Lykke til!

    Med vennlig hilsen,
    Panduro