Hva kan jeg bruke som fyll på toalett mappe?

Hei, jeg skal sy toalett mappe og trenger vatt til å ha inni. Jeg så på Trikot 100x150 cm hvit og lurte på om den var grei eller om det er noe annet dere anbefaler:)
Ingeborg

Kommentarer

  • Hei Ingeborg.
    Takk for din henvendelse.
    Når du nevner at du vil ha fyll i toalettmappen, tenker jeg at du vil ha en type fyllvatt.
    Den fyllvatten vi har er ganske tykk, så den vil jeg ikke anbefalle.
    Man trenger egentlig ikke noe annet en 2 lag med stoff, ett som hovedstoff og ett som fyll/for.
    Du kan bruke Trikot, men jeg tror heller jeg villa hatt to lag med bomull stoff da jeg tror toalettmappen blir noe mer stødig. Trikot gjør jo foret blir jo noe mykere, men det er jo smak og behag.
    Jeg ville strøket Vliselin på ytterstoffet. Den gjør toalettmappen mere stødig, og den kan vaskes.
    Håper dette hjelper deg.
    Ønsker deg en fin dag videre.
    Grete