Hei

Hei! Jeg kjøpte en tekstilfarge for hånd i butikken deres (som denne: https://panduro.com/nb-no/products/mal-tegn/maling/tekstilmaling/dylon-handfarge-dark-brown-240059), men når jeg leser oppskriften ser jeg at jeg trenger tekstilfargesalt, men jeg finner ikke noe produkt som heter det?
Karin Stormo

Kommentarer

  • Hei Karin
    Takk for din henvendelse.
    Tekstilsalt fra Dylon er utgått fra vårt sortiment , men vi har denne Tekstilsalt fra Nitor som du kan bruke. Du kan også bruke vanlig salt som du har hjemme, men da bør du velge det uten jodd. Bruk da 1/2 kg.
    Ønsker deg en fin dag videre.
    Grete