Glow in the dark-maling på gips/hobbylakk

Hei!
Jeg har sett på deres glow in the dark-maling med artikkelnummer 244916. Kan man bruke den på gipsfigurer (ovenpå hobbylakk: Gjelder art.nr. 201205)?
Panduro

Kommentarer

  • Hei!

    Ja, det går kjempefint 😀 Pass på at gipsen er helt gjennomtørr før du begynner å male, og at gipsen kan suge til seg en del maling. Mal gjerne to lag for å få god "Glow" effekt.

    Vennlig hilsen,
    Panduro