Spørsmål ang. garnet Hooked Zpagetti?

Hei! Jeg undrer om det er ett eller tre nøster som inngår når man kjøper dette produktet? Er det ett nøste- hvilken farge er det da man får? https://panduro.com/nb-no/products/sy-strikk/garn/bomullsgarn/hooked-zpagetti-medium-trikotgarn-40-60-m-bla-mid-blue-shades-zp002-15-323799
Panduro

Kommentarer

  • Hei!
    Takk for ditt innlegg i vårt kundeforum. Garnet selges per stk.
    Fargenyanse, bredde og tykkelse varierer da det er et restprodukt fra tekstilindustrien. Dette gjør at hvert nøste blir unikt, men også litt uforutsigbart.

    Vekt og lengde varierer – nøstene veier ca. 350 gram og inneholder ca. 40-60 meter.

    Bildet på hjemmesiden er et eksempel på nyanse. Garnet selges assortert og du kan ikke velge en bestemt farge, bare ca. nyanse når du bestiller online. Vil du vite nøyaktig hvordan garnet du kjøper ser ut, anbefaler vi deg å handle i butikk.

    Lykke til med ditt prosjekt!

    Med vennlig hilsen,

    Panduro