Farge skjorter i plastbalje?

Hei!
Har et spørsmål ang. en vare med artikkelnummer: 640036
Må man bruke maskin eller går det like bra å bruke en plastbøtte ?
Så, det vanskelige spørsmålet, hvordan kan resultatet bli dersom man farger en skjorte som er lysgrønn og en skjorte som er røkgrå?
Vil gjerne få dem mer mørkgrønne.
Hvis ikke varen jeg spør om er et godt alternativ for det resultatet, hvilken annen tekstilfarge vil kunne gi det resultatet jeg er ute etter?
Panduro