Frågor om intresseanmälan

Hej har lagt en intresseanmälan på en lägenhet hos er men jag undrar om det finns någon planritning och om garage och parkering ingår till objektet, gäller vetevägen 33: 531-8162
Joakim

Kommentarer

  • Det finns typritningar du kan få. Om du mejlar oss på info@ostersundshem.se och uppger adressen samt hyres-id, så mejlar vi över en ritning i vändande mejl.

    Susanne