Ansöka om att byta boende med någon på annan ort

Är det tillåtet att två personer byter lägenhet med varandra, om den ene bor i en annan stad än Östersund.
Lillemor

Kommentarer

  • Hej,
    Från vår sida är det okej att ansöka om det, hur andra bostadsbolag gör kan vi inte svara på.

    Har man hittat någon som man vill byta lägenhet med så ska man sen skicka in en ansökan, den blanketten finns på vår hemsida. Följ denna länk så kommer du direkt till blanketten https://www.ostersundshem.se/media/1340/blankett-bytesansokan.pdf

    Vänliga hälsningar Gunilla
    Gunilla