Vad kostar försäkringarna efter friperioden?

Hej! Det står att som ny medlem får man 4 försäkringar kostnadsfritt i 3 månader, vad blir kostnaden för de försäkringarna när de 3 månaderna har gått?

För mig som jag varit medlem hos er under min studietid, kan jag inte ta del av det kostnadsfria erbjudandet då? Med tanke på att jag egentligen inte är ny medlem.
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Lisa!
    Nya yrkesverksamma medlemmar får ett kostnadsfritt försäkringspaket med fyra försäkringar under tre månader av Akademikerförsäkring.
    Om du vill behålla försäkringarna efter den kostnadsfria perioden utan att lämna en hälsodeklaration så behöver du kontakta Akademikerförsäkring under perioden. Medlemspriset är beroende av din ålder.
    För att få veta mer om kostnaden besöker du Akademikerförsäkrings webbplats, alternativt ringer deras kundtjänst på 0771-111 999.

    Du kan endast ta del av det kostnadsfria erbjudandet för student om du blev medlem som student.

    Vänliga hälsningar
    Johanna
    (Uppdaterad )