Kan jag få hjälp med bouppteckning?

Hej!
Min mamma avled och jag behöver hjälp med bouppteckning, kan Naturvetarna hjälpa med det?
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej!
    Jag beklagar sorgen.

    Tyvärr kan inte vi som fackförbund inte hjälpa dig med bouppteckningen, däremot har du som är medlem fått ett erbjudande om juristförsäkringen Help som ger dig hjälp med vardagsjuridiken. Du är välkommen att kontakta dem via telefon: 0771-985 200 eller läsa mer på www.helpforsakring.se.

    Hoppas det hjälpte dig på vägen.
    Vänliga hälsningar
    Johanna
    (Uppdaterad )