Tips

Jättebra sida! Har bara ett endaste litet önskemål, och det är att kunna se muggarna inte bara från ena sidan.
Mvh

Emilia

Kommentarer

  • Hej Emilia!

    Tack för ditt förslag. Det är något vi faktiskt jobbar med just nu och hoppas kunna ha med i vår nästa version av vårt system. Självklart är det viktigt att kunna se alla sidor av muggen.

    Vänliga hälsningar,
    Anton

    Muminmuggar.se
  • Hej Emilia,

    Nu finns denna funktion och vi kommer att ladda upp fler bilder inom kort. Du kan nu se hur det kommer att se ut på http://www.muminmuggar.se/p/mugg/Polismstaren/.

    Tack för din feedback igen!

    Hälsningar,
    Anton

    Muminmuggar.se