Snabb och trevlig service

Handlade ett par muminmuggar en tid före jul förra året och blev jättenöjd!
Snabb leverans och ett trevligt, personligt brev i kartongen:)
Sånt uppskattar jag verkligen och har rekommenderat muminmuggar.se till höger och vänster när tillfälle getts:)!

Lycka till med allt i framtiden och vilken fin hemsida ni har nu:)
Kram Malin!

malin

Kommentarer

  • Tack, Malin! Jättekul att du är nöjd och gillar den nya hemsidan 😀

    Muminmuggar.se