Problem med åäö hos CertiTrade

Hej! När jag skulle betala skickades jag vidare till CertiTrade, men mitt efternamn, som innehåller ett "Ö" såg ut som två skumma tecken. Gissar att ni skickar ett korrekt UTF-8-tecken och dom bara stödjer latin-1.

Emil Stenström

Kommentarer

  • Hej Emil!

    Tack för att du säger till! Det där är ett problem som fallit bort ur buggdokumenten och fallit i glömska. Vi håller just nu på att byta plattform till Magento för hela butiken och i samband med det kommer en betalsida som fungerar korrekt att komma på plats.

    Det fungerar dock bra även nu att genomföra köpet, men det märkte du nog 😉

    God jul!

    Joel

    Muminmuggar.se