Om varan är slut!

Om man t ex beställa en mugg från er och det står "0 st i lager", hur långt tid tar det innan ni har varan igen? Tackar för svar!

Johannes

Kommentarer

  • Hej Johannes,

    Det brukar ta ca en vecka, vi har inte så lång leveranstid från leverantör. Så snart vi har mottagit leveransen går alla beställningar som väntar iväg.

    Om din fundering gäller ifall du hinner få muggen innan jul, ska det inte vara några problem. Vi är extra aktiva med att fylla på lagret just nu. 😀

    // Anton

    Muminmuggar.se