Minimuggstipsaren

Hejsan!
Det var jag som tipsade er om minimuggarna, som jag sett på Tradera...har nu beställt fem "förpackningar"...minns däremot inte vad som sas när jag tipsade..."fri frakt"? Men det får jag ju pga att jag beställer så många...?

Trevlig helg,
Degerforstanten Stina <3!

Stina Borjo

Kommentarer

  • Hej Stina,
    Självklart ska du ha ett tack för ditt tips! Vi hann faktiskt ordna med ett litet tack fredags i fredags, innan du la din beställning. Det blev något annat än fri frakt och förhoppningsvis är det framme hos dig redan imorgon. :-)
    Åter igen, stort tack! Hoppas att du ska gilla dina nya minimuggar! :-)
    /Anton

    Muminmuggar.se