Himla fin sida!!

Har just beställt 3 muggar :-)) Vill bara göra er uppmärksamma på att när man klickar på muggen Lilla my så kommer den inte upp. Alla andra muggar kommer upp. Säkert bara ett tekniskt fel, men ni kanske vill åtgärda det.
Mette

Kommentarer

  • Hej Mette,

    Kul att du gillar sidan och tack för att du uppmärksammade oss på problemet med lilla my. Jag ska se till att åtgärda det så snart som möjligt.

    Ha det bra!

    // Anton

    Muminmuggar.se
  • Och nu är detta åtgärdat också!
    Tack för din hjälp!

    // Anton

    Muminmuggar.se