Fnoskiga kärringar

Hej Anton och Joel,
Jag undrar om ni är genuint intresserade av Tove Janssons livsfilosofi eller bara vill casha in på fnoskiga kärringar som köper barnsliga barnmuggar.
P.s Jobba på grabbar he he

Nina Isaksson

Kommentarer

  • Hej Nina,

    Det är ingen hemlighet att Muminmuggar.se är ett företag, men att "casha in på fnoskiga kärringar" är inte precis vår målsättning.

    Vi gillar såklart Tove, annars skulle vi inte driva ett projekt kring mumin, men butiken grundar sig inte på hedra henne eller hennes livsfilosofi. Det tycker jag inte behöver betyda att vår målsättning är att lura folk. 😀

    Ha det bra!

    Mvh,
    Anton

    Muminmuggar.se
  • Hej Anton och Joel,
    Hur mycket har ni dragit in på vår kära Toves fina teckningar som hon ritade nog enbart för att folk i framtiden skulle tjäna en hacka på att komersialisera hela hennes fina filosofiska idevärld. Barnen nuförtiden läser ju inte böckerna det är för jobbigt antar jag.

    Nina Isaksson