Betalningssätt

Ni kräver inte något lösenord för e-handel vid betalning med kort. Därför avbröt jag mitt köp. Det skall ju enligt vad jag fått mig sagt krävas fr o m 1 september i år. Det blir säkrare så.

Lena Söderpalm-Berndes

Kommentarer

  • Hej Lena,

    Jag vet faktiskt inte hur det är med lösenord och kortbetalning. Vi har lagt ut allt vad gäller kortbetalningarna på Certitrade (http://www.certitrade.net), och de ansvarar för säkerheten. Vi kan aldrig se några av dina kortuppgifter, utan den enda information vi får är ifall du har genomfört ditt köp eller avbrutit det.

    Jag hoppas att du känner dig säker med att betala med kort hos oss! 😀

    Hälsningar,
    Anton

    Muminmuggar.se