bestlälning

Jag beställde en mugg åt min kompis i Borlänge och fyllde faktureringsadressen till mig och leveransadressen till Borlänge som det står i formulären och ändå står det nu på beställningen att muggen leveraras till min hemadress. Vad hände ? Försökte mejla er men mejlet kom tillbaka med info att adressen inte finns????? MVH en som bara undrar

Kirsi Uusitalo

Kommentarer

  • Hej Kirsi,
    När du väljer faktura kan vi tyvärr bara skicka till din folkbokföringsadress. Det framgår när du fyller i dina uppgifter för faktura, men jag är ledsen om det är något som är otydligt.
    Vi håller precis på att byta mejlsystem, så det var därför ditt mejl studsade. Vi jobbar på att lösa det.
    Mvh,
    Anton

    Muminmuggar.se