bästa kundservice jag varit med om!

jag beställde 2 skålar och 1 mugg inför julen, och för att se till så att de skulle hinna komma fram i tid använde jag mig av deras chattfunktion för att fråga.

när jag sedan hade beställt så visade det sig att de inte hade muggen i fråga på lager, och att den därför skulle ta längre tid. detta var inte ett jättestort problem för mig, men inte nog med att jag fick pengarna tillbaka och trevlig service, jag fick dessutom även den normala fraktkostnaden avdragen, trots att frakten redan var gratis.

och som om det inte nog med denna underbara service och trevliga bemötande, så kom skålarna dessutom fram redan NÄSTA dag. helt otroligt. och med en trevlig hälsning inuti paketet.

jag skulle verkligen rekommendera denna sidan för alla som är intresserade av muminsaker, för bättre service har jag nog aldrig fått!

verkligen tack från mig!

Yasmine Perkins

Kommentarer

  • Hej Yasmine,
    Tack så jättemycket för dina värmande ord. De gör oss väldigt glada. God service är vad vi brinner för och att få höra att vi lyckats med det betyder därför väldigt mycket.
    Tack, igen, och ha en fortsatt fin kväll!
    /Anton på Muminmuggar.se

    Muminmuggar.se