Skapa konto för P-tillstånd

För att skapa ett konto klicka på "Skapa ett konto" och sedan "Privatperson"

Ange det mobilnummer som du vill administrera kontot med. Undvik att använda nummer som inte är personliga, tex arbetsmobilen. Klicka på ”Skicka kod”.

Fyll i koden du fick i SMS:et i rutan ”Engångskod”

Klicka på ”logga in”

Mölndals Parkering

Kommentarer

  • Hej varför går det inte att skapa en profil. När jag skriver in mitt nummer så står det att ett fel har uppstått.
    Felicia
  • hej,

    Rekommenderar att du väljer webbläsare Chrome.
    Annelie
  • Hej, det går ej komma in....
    Tillfälligtfel.. har provat med Chrome.
    Håkan johansson
  • Hej!
    Vi har idag loggat in både via Chrome på dator samt i mobilwebben och har inga kända störningar med inloggning.
    Vänligen kontakta oss via telefon för vidare support.
    Linda