Pausa parkeringstillstånd

Hur pausar jag mitt digitala parkeringstillstånd under sommaren?
Greta

Kommentarer

  • Hej Greta!

    Det går inte att pausa ett parkeringstillstånd.

    Vill du så kan du avsluta parkeringstillståndet och då löper då innevarande månad ut då de är betalt i förskott. När du är åter efter sommaren får du köpa nytt parkeringstillstånd.
    Vissa tillstånd finns i begränsat antal och har du ett sådant tillstånd är det inte garanterat att de finns ledigt när du ska köpa nytt efter sommaren.
    Är du osäker på hur de är med just ditt tillstånd är du välkommen att kontakta Kundtjänst tel. 031-875479 eller mejla till mpab@mpab.molndal.se

    Trevlig sommar!

    Linda