Parkeringstillstånd för rörelsehindrad

Vad gäller parkeringstillstånd för rörelsehindrad?
Erling

Kommentarer

  • Hej Erling,

    För frågor kring parkeringstillstånd för rörelsehindrad finns information på Mölndals Stads ​hemsida​​​
    Annelie
  • Får man parkera gratis på samtliga Mölndals parkeringsplatser, t.ex Idrottsgatan 9,  om man har parkeringstillstånd för rörelsehindrade. Formuleringen map detta är tvetydig på hemsidan för Mölndals stad.

    mvh / Bertil Lindqvist
    Bertil Lindqvist
  • Hej,

    Menar Ni Idrottsgatan 9, vi har endast Idrottsvägen i Mölndal? Avser frågan i Mölnlycke som Idrottsgatan ligger så är det Härryda Kommun ni får vända Er till.
    Annelie