P-tillstånd

Om man vill köpa 2veckors eller månadstillstånd i GoCo House parking gäller det då per hel månad eller fr datum ex 22/1- 22/2?
Anna

Kommentarer

  • Hej!
    2 veckors tillståndet startar dagen du köper tillståndet och avslutas efter 14 dagar.
    Månadsprenumeration startar dagen du köper det och löper till och med den sista i månaden då det förnyas automatiskt för kommande månad.
    Linda