P-skiva

Hej
Har hört att det är 1 timme fri parkering på Tempelgatan Stadshusparken.  Kan jag använda P-skiva som i Kungsbacka?

Katarina

Kommentarer

  • Hej Katarina
    P-skiva gäller inte på våra eller stadens parkeringsplatser. För att få en timme fri parkering behöver du starta telefonparkering genom app, sms eller registrera ditt fordon i biljettmaskinen. Det finns två biljettmaskiner på området.
    Önskar dig en fortsatt trevlig dag
    Lucia