MC-parkering i Krokslätt

Vad gäller för MC-parkering i Krokslätt?
Sture

Kommentarer

  • Hej Sture,

    För MC-parkering i Krokslätts Fabriker gäller att man följer reglering/skyltning på plats. Det finns
    särskild MC-parkering i parkeringshuset samt utomhus.MC-platserna är gratis i Krokslätts Fabriker.
    För gatuparkering av MC i Krokslätt så får man även där följa den reglering/skyltning som gäller. På gatumark Krokslätt finns ingen särskild MC-parkering.

    Annelie