Kontrollavgift

Hej!

Jag har en fråga om min kontrollavgift. Vart vänder jag mig?

//Magnus
Magnus

Kommentarer

  • Hej!

    Börja med att titta igenom hela ditt ärende, inklusive bilder, genom att logga in på vår kundsida för kontrollavgifter. Du behöver ditt ärendenummer och regnummer för att logga in. Du hittar dessa på den gula remsan.

    INLOGGNING FÖR ATT SE DIN KONTROLLAVGIFT
    Om du fortfarande har frågor om din kontrollavgift utfärdad av Mölndals Parkering är du välkommen att kontakta oss.
    Vi svarar gärna på frågor men vi handlägger inga ärenden på telefon. Använd formuläret i kundportalen.

    Du kan ringa till oss måndag till torsdag 8-12 samt 13-15

    Telefon: 031-87 54 79

    Du kan även skicka din frågor till:

    mpab@mpab.molndal.se

    eller

    Mölndals Parkerings AB
    Box 320
    431 24 Mölndal

    Linda