Kontrollavgift

Hej!

Hur betalar jag min kontrollavgift?

Hälsningar Lena
Lena

Kommentarer

  • Hej!

    En kontrollavgift utfärdas vid överträdelse på tomtmark och handläggs av Mölndals Parkering.

    Betalningsuppgifter hittar du på den gula kontrollavgiften.

    Kontrollavgifter utfärdade av Mölndals Parkering betalas till bankgiro 5386-6737. Kom ihåg att ange ärendenumret som OCR-nummer.
    Om du tappat bort kontrollavgiften kan du kontakta Mölndals Parkerings kundtjänst, här
    Linda