Kameraparkering

Hur fungerar kameraparkering?
Alfhild

Kommentarer

  • Hej,

    Kamerorna läser av din registreringsskylt vid in och utfart.
    Betalning kan göras på något av följande sätt.

    Mobil: Betala med någon av apparna Easypark, Parkster eller Parkering Göteborg.
    Starta din parkering vid ankomst.

    Betalautomat: Betalning sker innan du hämta bilen.

    Automatisk betalning: anslut ditt betalkort på betala.molndalsparkering.se

    Efterskottsbetalning på nätet: betala inom 48 timmar på betala.molndalsparkering.se

    Faktura: fakturan skickas till bilens ägare, fakturaavgift 20kr.

    Hälsningar
    Mikael
  • Parkerade igår, 19 juli, i P-huset vid Entreprenörstråket ca 20 - 30 minuter vid 16-tiden och nu när jag ska betala så får jag meddelandet att det inte finns någon obetald avgift för mitt reg nr.
    Måste jag invänta faktura och därmed fakturaavgift kr 20:- ?
    Louis

  • Hej,

    Vad är ditt registreringsnummer?
    Annelie
  • RRAK 107
    Louis
  • Rättelse korrekt reg nr är; RAK 107
    Louis
  • hej,

    Då det inte finns en inkörning på dig så är det heller inga kostnader för dig.
    Annelie