Husvagn/husbilsplatser

Har skaffat husvagn så nu undrar jag om det finns några husvagnsplatser i Mölndal?
Orvar

Kommentarer

  • Hej Orvar,

    Vi har endast husvagnsplatser att hyra ut under sommarhalvåret och då i Lindome/Johanneskyrkan.
    Produkten/parkeringstillståndet går att köpa från 1/4 - 2023 till 30/9 - 2023 och gäller endast under denna period.
    Gäller endast på platser skyltade "Särskilt P-tillstånd erfordras." inne på Johanneskyrkans parkering.
    Annelie