Hur avslutar man tillstånd?

Hur avslutar jag mitt parkeringstillstånd?
Luna

Kommentarer

  • Hej Luna!

    Logga in på webbsidan med ditt användarnamn (mobilnummer).Klicka på "Skicka kod", en engångskod kommer som sms till din mobil. Skriv in koden och logga in.
    https://molndal-permit.giantleap.no/user/login
    På ditt tillstånd finns en ruta med "Avsluta prenumerationen" klicka på denna. Tillståndet löper då innevarande månad ut.

    Har du appen Mölndal P så loggar du in på samma sätt. Därefter klickar du på "Avbryt abonnemang"
    Linda