Ang. parkeringstillstånd

Jag har parkeringstillstånd i Mölndals Galleria och är betalt fram till slutet av november men ändå står det i era app att min parkering går ut (bilen har stått i gallerian från fredagen den 3/11 tills idag). Måste jag flytta på bilen även om jag har giltig parkeringstillstånd?
Mvh, Elias
Elias

Kommentarer

  • Hej Elias
    Nej du ska inte flytta på bilen, du har ditt p-tillstånd och kan parkera hur länge du vill i Gallerian.
    Önskar dig en trevlig dag.
    Lucia
  • Hej
    Har parkeringstillstånd som anställd vid Kroksättsfabriker ( Art Clinic). I
    nga problem att stå i p huset även vid helg om man är inne och jobbar?
    Mvh Lotta
    lotta de laval
  • Hej det går bra att parkera i P-huset under helgen också.

    Lucia