Vilka tv-kanaler ingår i hyran?

Tele2:s grundutbud ingår i din hyra. Du hittar alla kanaler som ingår på Tele2:s hemsida.

Observera undantag
Kanalutbudet gäller inte för våra bostäder i Liden, Kovland samt Korvettvägen på Alnö. I dessa bostäder ingår endast SVT 1 Analog, SVT 2 Analog och TV4 Analog.
Mitthem (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Jag får inte in kanaler på tv för grundutbudet finns inte till min adress som ska ingå i hyran. Är det inte så på denna adress? Bågevägen 284 Sundsvall.
    Eija Niemi
  • Hej Eija,

    Tack för ditt mail.

    Ja, Tele2:s grundutbud ingår i hyran på din adress. Du behöver göra en kanalsökning på digitala kanaler för att de ska synas hos dig. Om det fortfarande inte funkar är det bra att ringa till Tele2 så att de kan göra en felsökning hos dig. Deras telefonnummer är 90 222.

    Mvh,
    Victoria