Vad får man ha i förrådet?

Kommentarer

  • Hej Elias,

    Tack för din fråga!

    Du får aldrig förvara brandfarliga gaser och vätskor i ditt förråd.

    Utöver brandfarliga vätskor får du heller inte förvara saker som kan medföra störande lukt eller saker som på annat sätt kan medföra men för övriga hyresgäster.

    Du får heller inte förvara sådant som kan dra till sig skadedjur eller sådan som på annat sätt kan skada fastigheten.

    Ida